Obserwatorzy

środa, 25 czerwca 2014

Copytko :)


   Dzieńdoberek   :D

   Lato chyba sobie o nas zapomniało  :(   pada , wieje  i  bardzo zimno  ,  z deszczu to akurat się ciesze bo podlewać nie muszę  :)  ale nie mógł by być tak letni , cieplutki ,  gdzie bieganie po nim sprawia tyle radości  :D

   ufilcowałam szczeniaczka i się pochwalę bo wyszedł uroczy :)







  ...  a tu kilka zdjęć z pierwszej sesji :)



   :D  ''  misiek ratuj ona na mnie usiadła  "


   Profesjonalny plan zdjęciowy   :D  :D  :D  


   Miłego dzionka :)


13 komentarzy:

  1. Szczeniaczek wyszedł Ci przeuroczy. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania takie żywego szczeniaczka i taki jakby był żywy to byłby przeuroczy :) U nas zimno, wieje i pada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z nich parka !!
    Rozumiem, że ktoś musiał nadzorować sesję i tym kimś był kot ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł MEGA UROCZY! U mnie słoneczko już powraca, znowu będą gorące, letnie dni :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szczeniaczek! :) Bardzo lubię oglądać zdjęcia wykonane przez Ciebie. :) Masz bardzo wdzięcznych modeli - i tych z filcu i tych z krwi, kości i futerka. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak z tego maleństwa. Ja też tęsknię za PRAWDZIWYM latem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczeniaczki są zawsze przeurocze, Twój szczególnie. Jednak kotowate urodą nie nim odbiega.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu wszystko co robisz jest urocze i miluśińskie:) a lato pewnie jest tam gdzie zima była w tym roku- wszędzie tylko nie u nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne ! i szczeniaczek i miś! kot uroczy;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też lata ani widu, ani słychu, za to jest ziąb i deszcz. Misiek boski, ma rozbrajający wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie rozkoszne zwierzaczki, a szczeniaczek jak żywy wyszedł :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczeniaczek cudeńko,a w towarzystwie misia wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. spojrzenie tych maleńkich oczek jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń