Obserwatorzy

piątek, 25 października 2013

W marynarskim stylu :)


   Pani Asia od aniołków proszona o kontakt na maila :)

   Witam nowe obserwatorki  rozgośćcie się :D

   ... i wreszcie powstały misie które od bardzo dawna chodziły mi po głowie, ale ciągle nie miałam czasu żeby się nimi zająć dodatkowo. W końcu  p Ania pomyślała o tym samym co ja , zamówiła i są :





   ...  a przy okazji wzięło mnie na wspominki  :)  żeglować można tak ..... hihihi :D


   ....  ale garstka normalnych też się znajdzie :)


   .... a teraz wyobraźcie sobie tą ekipę w takich strojach jak misie .... hihihi :D




   Ahoj żeglarze :D


18 komentarzy:

  1. Misie super, ale jakie zdjecia...Genialne, genialne, ale sie uśmiałam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zatęskniłam za wakacjami (też mi nowość,cały rok o nich myślę) ;-) Piękne misiaki, wszystkie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią filcowych zwierzaków, a ja zostaję Twoją fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna parka, kojarzy się z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zdjęcia i pewnie cudowne wspomnienia :) Tylko Wam pozazdrościc. A misiaczki jak zawsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaka byłaby mniej więcej cena takiego misiaczka? Nie chodzi mi konkretnie o tego, może być inny, ale tak mniej więcej ile by to kosztowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) jeżeli jest coś na sprzedaż to jest na srebrnej agrafce ( na pasku po prawej stronie ) pozdrawiam J.

      Usuń
  7. Jaka fajna parka :). Wdzianka mają szałowe, zdecydowanie marynarskie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne misie!!! Masz super pomysły no i zdolnośći oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super okazy marynistyczne.
    Widzę pokrewną duszę żeglarską. Jakoś to dziwne, że najwięcej żeglarzy nie mieszka nad morzem. Moja rodzina żegluje jeszcze przed jej założeniem. Poznaliśmy się z mężem na obozie żeglarskim.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Misiaki wspaniałe !!!!
    No jakby na fotkach tak każdego ubrać jak miśki to ekipa gotowa do żeglugi jak nic ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne misie! I super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. misiaczki śliczne... I te słodkie oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, rany, przecudowne! Niesamowicie pocieszne! :)

    OdpowiedzUsuń