Obserwatorzy

piątek, 26 lipca 2013

Z nutą magii :)



   Kochani jest Was coraz więcej, miło mi Was gościć :)

   Dziś trochę magicznych  zdjęć jestem ciekawa czy się Wam spodobają  :)

   Wczoraj w nocy skończyłam małego białego misia, który jest naprawdę wyjątkowy i dlatego też powstały zupełnie inne , magiczne zdjęcia, owiane nutką tajemnicy :)




 
   Chmmmm ................... ja chyba powstałem z tego co mnie otacza  ???


   Zostawiam Was z magicznym misiem , mam nadzieje że przywoła bajkowe wspomnienia :)


18 komentarzy:

  1. Misio faktycznie chyba jakiś magiczny. Mam wrazenie, że żywy :). Śliczny jest! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamusiu jaki słodziak jaki piękny ale ma brzusia superowego:))Fajowy jest:D Sliczniutki!!!:)No i bardzo magiczny. Świetnie zrobiony. Zaskakujesz coraz bardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny- choć mi w pierwszej chwili skojarzył sie z panterą różówą panterą z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyłonił się jak z mgły czesankowej.
    Najbardziej zauroczył mnie jego mikroskopijny, ale jakże ważny pępuszek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, jaki ten misiu jest słodki. Zdjęcia Ci naprawdę wyszły bajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny taki tajemniczy :) Mi najbardziej podoba się drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem gdy tu zaglądam, to muszę szukać szczęki pod stołem :)
    Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń