Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

mała wymiana :)


   Czas nadrobić zaległości :)

   Ostatni pieszczoch był dla kogoś wyjątkowego, a w sumie to dla dwojga wyjątkowych  ludzi :)  dołączył do całej misiowej rodziny i będzie mu tam naprawdę dobrze, większe misie będą się nim  opiekować :)

  A teraz pochwalę się co dostałam w zamian .....


   Śliczną kolorową karteczkę z moim ulubionym misiem :)


......... i grubo ponad setkę przeróżnych bilecików , które będą dołączane do moich filcakow :)

Może ktoś z was będzie potrzebował karteczek na specjalne okazje , takich nietuzinkowych  , zrobionych od serca. to zapraszam   TU :D

Kasia wielkie dzięki  :)

5 komentarzy:

  1. O jak mi miło, jak sympatycznie gdy się czyta tak serdeczne słowa. To ja dziękuję za możliwość....poznania Ciebie i wszelakich stworków filcowych:D.Cieszę się, że karteczka i bloczki się podobaja. No i..najważniejsze. Czemu się nie chwaliłaś tak pięknie kwitnącym storczykiem?:))Wielkie WOW!:d
    Pozdrawiam ciepło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze będziemy miały okazję się jeszcze zobaczyć osobiście :D

      a storczyka to postawiłam z premedytacją do zdjęcia bo napisałaś że lubisz, a kwitną wszystkie cztery od dnia matki :)

      pozdrowionka :)

      Usuń
  2. Gratuluję paczuszki !!!
    Teraz już wiem do kogo miała trafić karteczka Kasi :)
    Storczyk faktycznie cudo !!!
    Mi z 4 kwitnących zostały 2.
    Ale kolejny już puszcza pączki :)
    Tzn. mam ich dokładnie 10 w różnych rozmiarach.
    A tak wogóle to dziękuję za odwiedzinki
    i za pozostanie na dłużej :)
    Cieszę się, że moje dziergane rzezcy się podobają.
    Pozdrawiam
    Janusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fascynujące że mężczyzna dzierga :)

      ooo następny miłośnik storczyków ..... to chyba się pochwalę jak okazale w tym roku moje zakwitły :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. To ja czekam na te Twoje okazy:)))))

      Usuń