Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Jak zrobić filcowy kwiat :)


   Dawno dawno temu obiecałam że pokarzę jak wyczarować  coś z kolorowych kłaczków :)

   trzeba przygotować; wełnę w  ulubionych kolorach, mydło, wodę w spryskiwaczu, kawałek moskitiery, folię bąbelkową, nożyczki, nici i igłę

   
   na foli układamy pierwszą  warstwę wełny


   na to drugą w przeciwnym kierunku

   
   i trzecią w tym samym kierunku co pierwszą


   przykrywamy moskitierą i dokładnie moczymy


   mydlimy i masujemy do połączenia się warstw


   delikatnie zdejmujemy moskitierę


   i masujemy jeszcze przez chwilę z obu stron



    wypłukujemy w czystej wodzie , osuszamy w ręcznik i delikatnie nacinamy


   mydlimy i rolujemy


   prostujemy i dla lepszego efektu prasujemy


   nacięte wcześniej brzegi zszywamy



   wkładamy kwiatek w kwiatek i do środka filcową kulkę, wszystko razem zszywamy



   dla pełnego efektu można tą samą metodą ufilcować listki



   i gotowe :) życzę miłej twórczej pracy :)

  .... a dynia jak zwykle zadowolona :D


12 komentarzy:

  1. Witaj Joasiu:)) dziękuję ,za odwiedziny u mnie, jestem zachwycona tym co znalazłam u Ciebie:) i jak wyrazisz zgodę , umieszczę Twojego bloga na inspiracjach w sieci u siebie :) buziaki .. daj znać na mail do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) oczywiście że możesz umieścić , będzie mi bardzo miło :) buziaki :)

      Usuń
  2. Piękny kwiatek :D podziwiam to co robisz ale sama bym nie próbowała to się wydaje takie trudneeee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chmmm... trudne ??? mnie to jakoś tak przychodzi samo z siebie :)

      Usuń
  3. cudowne kwiaty, przeslicznie ci to wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiat śliczny ale dynie są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na maksa praktyczne i nie trzeba co roku nowych wycinać :)

      Usuń